dinsdag 9 september 2008

Javablu Award!!

Van Tiets heb ik een award gekregen!! Héél erg bedankt meid!!

JAVABLU AWARD RULES!

1. The winner can put the logo on their blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 5 other blogs.
4. Before listing the nominees give a reason why.
5. Put links of those blogs on yours.
6. Leave a message on the blogs you have nominated.

Volgens mij hebben de meesten inmiddels alweer deze award te pakken! Mocht je hem niet hebben, dan mag je deze meenemen ;-)

Gisteren ben ik nog een dagje naar de Vakbeurs in Arnhem geweest. Kheb wel erg veel gave scraplijnen gezien!!
We hebben nog niet wat besteld, maar zitten nog te dubben welke lijnen we gaan nemen, hihi.. Ook voor de kerst zúlke prachtige lijnen...

Daarna nog naar de Knallende Karsdagen geweest. Daar nog ff een Make en Take gevolgd die gegeven werd door Provocraft. Hebben gewerkt met de Design Studio van de Cricut.. dat is ook wel gaaf zeg!
Vooral Wilma is helemaal overstag nu, hihi

Vandaag had ik eigenlijk mn vrije dag, maar de hele dag weer doorgebracht in de winkel.
Doe de pc dus snel uit, want wil zowiezo nog een kaartje maken vandaag.
Gisteren namelijk de nieuwe kerstlijn Falala meegenomen, en daar wil ik persé wat mee doen vandaag ;-)

Jullie zien het resultaat wel snel!

Wens jullie allemaal een hele fijne avond!

Groetjes,



1 opmerking:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX