zaterdag 1 november 2008

Merry Merry Christmas

Ik had dit weekend een lang weekend, was eens lekker weer een zaterdag vrij!! Was al een hele tijd geleden, en heb deze ook goed besteed!
Ben al eens eerst begonnen om mijn knutselspullen een beetje uit te zoeken en te ordenen.... (ben hier nog lang niet mee klaar.... kheb zóveel :$)
Daarna maar lekker aan de freubel gegaan!

Deze kaart is gemaakt met het scrappapier van My Mind's Eye - Snowed in. Een erg leuke lijn vind ik!
Het stempeltje is van Rachelle Anne Miller, en de tekststempel van PB.


Bij deze kaart heb ik het kerstpapier van Basic Grey gebruikt, de Wassail.
Het stempeltje is van PB, en de tekst is een Rub-on van Marianne Design.


Ook voor deze kaart heb ik papier gebruikt van Basic Grey - Mellow. Vind de kleuren van deze lijn zó mooi!!
Kheb hier bijna niks meer van... maar heb al papier gesneden voor nóg een kaartje in deze tinten, die zal vast volgende week wel een keer voorbij komen.

De stempels zijn van Magnolia, de tekst is van Hero Arts.


Voor vandaag heb ik weer genoeg gefreubeld!
Morgen is er weer een dag, maar dan zal er niet zoveel gefreubeld worden, want mijn broer(tje) wordt morgen alweer 22, dus dat wordt veel visite ;-)

Bedankt weer voor het langskomen....en welterusten ;-)

Groetjes, Jenine

13 opmerkingen:

  1. Superrrrrrrrv kaartjes weer Jenine ! Gaaf papier het My Minds Eye ! Hihihi komen we morgen ff een bakkie doen ! Feleciteer Arjan ff van mij met een dikke kus !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Jenine! En mooi papier! Gefeliciteerd met je broertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kom maar een bakkie doen hoor Jeanet, gezelligggggg, hihihihi

    Dank je wel Maria en Jeanet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaarten hoor jenine en gefeliciteerd met je broer

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaarten en gefeliciteerd met Arjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaarten weer Jenine :D!

    xxxxBetina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb je ongelofelijke mooie kaarten gemaakt zeg!! super!! en gefeliciteerd hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jenine,

    Je kaartjes zijn weer super mooi, geweldig hoor.

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super kaartjes weer en wat een schitterend papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. complimenten hoor jenine want wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat maak jij een geweldige kaartjes zeg. Daar krijg ik nou echt inspiratie van.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX