maandag 6 april 2009

Demokaartjes

Afgelopen zaterdag was de demo weer... en het was weer een hele gezellige en geslaagde dag.
De dag gaat altijd weer zó snel voorbij!!
Kijk alweer bijna uit naar de volgende... alleen moeten we die nog plannen.. lol...
Onderstaande kaarten heb ik allemaal gemaakt voor de demo, en zijn dus ingekleurd met de Copic Markers.





Dit is een Jodenkoeken-doos, daar passen de Copics precies in :-)











Ik ga zo nog ff lekker aan de slag met nieuwe spulletjes. Ben naar de Art Specially beurs in Zeist geweest....en heb weer errug leuke dingetjes gescoord!!
Wie weet kan ik later deze week weer wat laten zien ;-)
Voor nu bedankt voor het langskomen en voor de leuke berichtjes altijd.
Fijne avond nog!
Liefsss Jenine -xXx-

7 opmerkingen:

  1. schitterende kaartjes heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jenine,

    Je hebt weer leuke creaties gemaakt hoor!
    Het cd doosje vindt ik ook erg leuk gedaan..weer een idee :)
    Nu moet ik alleen nog een doosje met tijd zien te vinden..hihi

    Ga lekker zo door..

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superrrrrrr gave creaties Jenine ! En het was zeker weer een erg geslaagde dag :D Het gaat je goed af met de copics :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wooow superkaartjes Jen en supermooi ingekleurd met de copics!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dit er allemaal schitterend uit. Heel erg mooi.
    Groeten,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi.. Janet, als je de goeie CD-doosjes koopt zit daar een klein zakje met "tijd" in hoor :P:P....

    Dank jullie wel meiden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een super leuke kaartjes en creaties heb je weer gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX