dinsdag 20 juli 2010

Dangling Sea Tilda

Hier dan mijn eerste kaartje met de nieuwe stempels uit de Bon Voyage stempels. De stempel die ik hier gebruikt heb komt uit de stempelkit van Magnolia.
Wij hebben ze alvast op de webwinkel geplaatst met pre-order korting ;-) Je kan ze **hier** vinden.

Voor deze kaart heb ik Dangling Sea Tilda gebruikt, en daarbij de Hawser.
Het papier komt uit een Tilda blok, de Seaside.
Verder heb ik de Nestabilities Ovals en Oval Scalloped gebruikt.
De bloemen/roosjes zijn van Prima Marketing.

Het afdrukje heb ik ingekleurd met de Copic Markers:

Gezicht: E000, 00, 01
Wangen: R20
Haren / Touw: E31, 33, 35, 37
Jurk: B91, 93, 95, 97
Sokjes/kraag: RV10, 11, 13
Schoenen: E70, 71, 74
Anker/pet: C0, 2, 4, 6

Ook heb ik hier nog weer de sketch voor de liefhebbers :)


 Bedankt weer voor het langskomen! Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige avond.
Ik ga denk ik nog even verder werken aan een volgend kaartje ;-)

Liefs Jenine xXx

20 opmerkingen:

  1. tjee wat schitterend, zo mooi dat blauw en rose gecombineerd!! super kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Jennie,zo leuk die stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart.
    1 woord prachtig!

    *Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een hele mooie kaart !! Wat een prachtige kleuren-combinatie. Compliment. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een supermooie kaart
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kaartje Jenine!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje.
    en wat een leuk papier.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowwww... wat een schitterend kaartje is dit Jenine! Zo mooi die combinatie van het papier en de stempels, super!!!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HOi Jenine,

    Ik vind het een heerlijke kaart om te zien :) geweldig leuk Magnoliatje trouwens. En hele mooie bloemen heb je op je kaartje gebruikt.

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jenine,

    Zag deze kaart op het Hobbyjournaal voorbij komen. Pikte hem er meteen weer uit.
    Super kaartje!!
    Mij lukt het allemaal niet zo meer met dit warme weer.

    Groetjes

    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwwww die is gaaf Jenine
    gaaf zijn ze he die nieuwe stempeltjes.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterend kaartje jenine
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fantastisch kaartje met prachtige bloemetjes.
    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een geweldig mooi en schattig kaartje! De sketch is ook leuk.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart met geweldig mooie kleuren.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een schattige kaart !!! het blijft toch ook mooi papier he !!! ben er van de week ook meer weer eens mee aan de slag gegaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En nog een zo'n prachtig kaartje.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX