woensdag 13 juni 2012

Pocket Wallet - Maja Design Vintage Summer

Afgelopen zaterdag ben ik naar de clubdag van de Crazy Meiden geweest.
Daar konden we 2 projecten maken, een houten label en een Pocket Wallet.
Aangezien mijn vader die dag jarig was, en ik de volgende dag naar zijn verjaardag moest (en geld wilde geven) ben ik maar begonnen met de Pocket Wallet.

Het papier Vintage Summer van Maja Design zat in het pakket, ik heb daar de bruine vellen van gebruikt.
Als jullie ook een Pocket Wallet willen maken, dan kan je de beschrijving ** HIER ** vinden.
Misschien ook een erg leuk idee voor vaderdag? ;-)



* Paperclips: Tim Holtz
* Knoopjes: Creatable LR0188
* Roosjes: Prima Marketing
* Melissa Frances labels Flashcards


* Mini Gadget gears


Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag!
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten. Lees ze altijd met heel veel plezier!!

Liefs Jenine xXx

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model! Ook het papier is super mooi.. Liefs Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi model, ik ga hem gelijk bewaren en op het lijstje zetten.
    gr,. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Jenine! You have created another GORGEOUS TREASURE! I just love to visit your lovely blog! So much inspiration!
    Have a great day!
    Warmest Hugs, Sheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is moooi! Heel misschien ga ik hem ook eens proberen te maken. Ziet er best ingewikkeld uit....

    Liefs,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf gedaan, schitterend is ie
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super gaaf!!! Ontzettend mooi gemaakt!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtwerk jenine!! dikke pluim!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal gaaf! idd een heel leuk alternatief als geldenvelopje ;P
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wowww Jenine,wat is dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer prachtig mooi Jenine.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk dit modelletje erg mooi gemaakt ook.
    Prachtig papier.

    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend wat mooi gemaakt.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw! Prachtig. Wat een leuk idee. Ik heb de link gelijk opgeslagen.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gedaan, goed idee voor vaderdag. Groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jenine

    Wat een leuk model, heel mooi papier en mooie details.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bravo Janine, hij is prachtig!!
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX