zaterdag 7 juli 2012

DT Papicolor - Rozentafereeltje


Gisteren was het mijn beurt om iets te maken voor het Papicolor blog, deze keer mag ik iets laten zien met een 3D plaatje en heb ervoor gekozen om er embossing en borduren bij te gebruiken.
Ik heb hiervoor het Papicolor Brilliant Sensations kaartkarton Kiezel (61) genomen, ik blijf dit toch het mooiste papier vinden voor embossen.
Hieronder een korte beschrijving van de kaart:
Snijd een Bloesem kaart van 15 x 15 cm. Stempel hierop langs de zijkant wat swirls met Versamark inkt en ga hier voorzichtig overheen met de PanPastels (kleur 270.1 Yellow Ochre Extra Dark)
Snijd Brilliant Sensations Kiezel (61) van 10 x 14,5 cm en embos deze met een embossingfolder van DoCrafts. Beïnkt deze met Versamark inkt en bewerk ook deze met de PanPastels.

Wikkel een lintje om de kaart en strik deze.
Snijd een frame met een Creatable uit Brillant Sensations Kiezel en een buitenframe uit Papicolor Cardstock Original Bloesem (34). Plak beide op elkaar en daarna schuin op de kaart.
Knip het 3D plaatje van Mattie uit, plak deze op de kaart en werk op in 3D.
Stans het borduurmalletje van Noor! Design uit Brilliant Sensations Kiezel (61) en borduur deze. Plak deze rechts langs de kaart.
Versier de kaart verder nog met wat roosjes en stans nog wat takjes met de Creatable uit Brillant Sensations Kiezel (61).
Door het Brilliant Sensations Kiezel te gebruiken krijg je echt een sjieke kaart.


* Creatable Anja's Large Ovaal LR0236
* Knipvel Mattie MB0134
* Borduurmal Noor! Design (deze is leverbaar vanaf eind Juli!!)
* Embosfolder DoCrafts - Butterfly Background
Hoop dat het jullie weer inspiratie geeft.
Liefs Jenine

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit weer een schitterend kaartje Jenine.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohhh prachtig zeg!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht Jenine.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooie kaart Jenine.

    Leuk dat ik je hier weer tegenkom. Ik ken je nog uit de clubtijd toen begon je de zaak.
    Grappig hoe het soms loopt.

    Nog een fijn weekend en de groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig hoor . . . en wat glimt het papier mooi. Ik vind de borduurmallen toch ook prachtig hoor. Ik heb ook veel geborduurd, en vind het heerlijk om te doen. Nu heb ik al een hele tijd geen borduurkaart gemaakt, maar als ik het weer zie begint het toch weer te kriebelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jenine,
    Het is een BRILJENT ☺☺☺ kaartje met dat MOOIE glimmende papier.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Janine!
    Bij het zien van al dit moois krijg ik zóóó'n zin om bij je te komen winkelen!! :D
    xxx, C

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je er weer een prachtige kaart van gemaakt Jenine.

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX