zaterdag 28 juli 2012

Hobbyjournaal 88 - 2 Stampavie kaarten

Hobbyjournaal 89 ligt inmiddels weer in de winkels, dus ik kan ook mijn bijdrage weer laten zien.

Deze keer 2 kaarten met nieuwe stempels van Stampavie. Vind ze zelf wel erg leuk!
Het papier wat ik gebruik heb is van Maja Design. Ik heb maar 2 velletjes gebruikt, de Life Jacket en de Optimist Dinghy.

Ook heb ik hierbij weer gebruik gemaakt van een nieuwe borduurmal van Noor! Design. Die combineren toch wel heel erg leuk op een scrapkaart.

Wil je weten welke materialen ik heb gebruikt? En wil je weten hoe ik de kaart heb gemaakt? Kijk dan in HJ89.

Stampavie: Little Sailor Girl







Bedankt weer voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.
Lees ze altijd met erg veel plezier!

Fijne dag allemaal nog! Hier staat nog 1 werkdagje op de planning, en dan heb ik heerlijk 10 daagjes vakantie!! ff lekker tijd om bij te tanken en te relaxen.

Liefs Jenine xXx

16 opmerkingen:

  1. Ik had ze in het HJ al bewonderd, maar hier zijn ze nóg mooier !!!

    Fijne vakantie.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaartje
    Wens jullie een fijne vakantie
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had ze ook al zien staat in het Hobbyjournaal, maar het zijn echt prachtige kaartenhoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jenine,
    wat heb je weer prachtige kaartjes gemaakt zeg! Heel mooi!
    Ook de stempeltjes vindt ik heel leuk.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaarten Jenine,zo leuk die stempels,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten!!! De stempels zijn super!
    Geniet van jouw vakantie!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zit te smullen, wat een heerlijke stempel en dan die kaart...wauw!!!!
    Zo mooi in kleur...zoals een gebakje....hi,hi, zalig;o)

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Jenine,
    PRACHTIGE kaartjes met de "Sailors".
    Een hele fijne vakantie toegewenst. GENIET ervan.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat zijn die stempeltjes leukkkk en wat een mooie kaartjes heb je ermee gemaakt. Leuk al die spulletjes die je erop hebt verwerkt.
    Geniet van je vakantie.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kaartjes Jenine.
    Echt lieverdjes.
    Heb een hele fijne vakantie.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhh jenine, wat een onwijs mooie kaartjes weer zeg, met prachtige details! Supersss gekleurd ook! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaartjes Jenine, ware kunstwerken.

    Groetjes Jean

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 0ooooh...Wat een superlieve stempeltjes !!
    De kaartjes die je ermee hebt gemaakt zijn ook geweldig !!

    Geniet van je vakantie en lekker relaxen !!
    Ik hoop dat het weer ook nog een beetje mooi blijft :)

    Liefs Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kan me zooo voorstellen dat je er dol op bent, wat een schatjes en je kaartjes zijn superrrrr Jenine!!!
    Ik vraag het hier maar even en hoop dat je het ziet: komen jullie naar Hardenberg??????
    Fijne vakantie, vanaf woensdag komt het mooie weer terug dus je boft!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieve plaatjes zijn het, en wat heb je er weer prachtige kaartjes van gemaakt.
    Schitterend!!

    Liefs joke

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX