maandag 3 september 2012

MDF Winter Vakkenhuisje

Vlak voor de Knotsgekke Kaartendagen kwamen deze gave Winter vakkenhuisjes nog bij ons binnen.
Ik kon het niet laten om er gelijk iets mee te gaan maken...
En toen ik eenmaal bezig ging had ik hem ook vrij snel af ;-)
 
Deze keer heb ik het kastje niet wit geschilderd, maar lekker bruin gelaten. De randen heb ik bruin gemaakt met de Distress inkt Brushed Corduroy.
 
Het papier wat ik voor dit vakkenhuisje heb gebruikt komt uit 2 verschillende paperpadjes van Rosa Dotje, Pere Noël. 1 padje is met diverse designpapieren, en de andere is met meer basic vellen als ruitjes, stipjes en dotjes wat er erg goed bij matcht.
 
 
In de vakken heb ik een waxinelichtje gedaan, wat denneappeltjes, houtjes en wat vintage bloemen.

De buitenkant heb ik versiert met Creatables van Marianne Design, de schaatsen, de sneeuwpop en de tak. Ook de ster is een Creatable van Marianne Design.
Verder nog een hekje gestanst met een DooHickey van Magnolia en daar de sneeuwpop voor gezet.
 
De vlaggetjeslijn is een stans van Joy! Crafts.
 
Voor de versere versiering nog sneeuw gebruikt, parelsterretjes, vilten ijssterren, wit bolletjeslint en 2 soorten PaperTape van Marianne Design.
 
Hier nog het zij aanzicht:

 
Hier kan je zien dat ik de binnenkant van de vakken bestempeld heb. Dit heb ik gedaan met een Viva Stamp, de Weihnachts kugeln und Schnorkeln.
 
Ik hoop dat dit jullie weer inspiratie kan geven, ik vond het weer onwijs leuk om te maken. Denk dat ik voor de kerst maar mn maritiem tafel op ga ruimen en allerlei van dit soort dingen erop zetten. Heb nu dus al een vogelhuisje en een vakkenhuisje, nu maar eens bedenken wat we er nog meer bij kunnen maken....
 
Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.
 
Liefs Jenine xXx

6 opmerkingen:

  1. Wauw wat heb je dit mooi gemaakt, het is elke keer weer genieten als je op jouw blog komt.
    Ook je vorige kaart is keigaaf.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig en winters Jenine, krijg het er bijna koud van :)
    En die schaatsen zijn leuk!!
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ongelooflijk mooi gemaakt weer Jenine! Lieve groetjes, CHantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er prachtig mooi uit Jenine.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig gemaakt Jenine.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX