donderdag 20 december 2012

HobbyVision Challenge #11 - Veel BLING BLING!

Vandaag is het weer de 20ste, dus weer een nieuwe Challenge op ons HobbyVision Design Team blog.
Deze keer heeft Caroline de challenge bedacht...en voor wie Caroline een beetje kent is de challenge niet moeilijk te raden, namelijk VEEL BLING BLING!!
 
Ik ben hier ook mee aan de slag gegaan, ik heb voor de bling bling plaksteentjes gebruikt, veel stickles gebruikt en de poinsettia's en hulsttakjes uit glitterpapier gestanst.
 
De basis is een papieren broodzakje wat je bij de Jumbo kan kopen.
De zak heb ik gevuld met Candy Canes, en heb er ook 2 bovenop de zak vastgemaakt.
Deze heb ik vastgemaakt met Jute touw, zodat je ze er wel af kan halen en lekker op kan eten ;-)
 
 
Het papier wat ik heb gebruikt is van Carta Bella - Winter Fun.
De stempel is van Magnolia - Pointing Tilda.
 
De poinsettia is een Movers & Shapers stans van Tim Holtz - Mini Cardinal and Poinsettia.
Deze heb ik uit glitterpapier uitgestansd.
De hulsttakjes zijn gemaakt met de Shape Die SD005 van Nellie Snellen.
 
Je kan het op de foto een klein beetje zien dat ik het een en ander goed heb "ondergesmeerd" met Stickles Diamond.
 
Deze keer heb ik het afdrukje ingekleurd met de Faber Castell potloden.
Ik heb zelf de doos van 120 stuks mijzelf maar kado gedaan, leuk vervroegd kerstcadeau toch? ;-)
 
Voor de winkel hebben wij ook een Display besteld, zodat ze binnenkort ook gewoon per stuk te koop zijn.
De Display kan elk moment bij ons binnenkomen.
 
 
Ik heb de volgende kleurnummers gebruikt:
 
* 176 - Van Dyck Brown
* 189 - Cinnamon
* 132 - Light Flesh
* 225 - Dark Red
* 155 - Helio Turquoise
* 217 - Middle Cadmium Red
* 179 - Bistre
 
Hier nog een close-up van de Poinsettia:

 
Doen jullie ook weer mee met de challenge?
Jullie hebben de tijd t/m 19 januari.
 
Er is een waardebon van € 10.00 te winnen van HobbyVision.
 
Kijk ook eens op ons DT blog voor de voorbeelden van de rest van het team.
 
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijn een gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.
 
Liefs Jenine xXx
 

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het weer een prachtige kaart Jenine en wat kun jij mooi kleuren.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, super gekleurd,
    veel mooie details op te zien :)

    Gezellige dagen, grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ahhh weer een bjoetie!!! mooi gekleurd hoor, ik zou het niet kunnen...gave bling bling!

    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart. Ik hoop maar dat het ook nu nog de oefening is die de kunst baart. (Moet ik nog veel oefenen :-0) En eindelijk weet ik nu waar ik die papieren zakjes kan kopen.
    Ik ben een beginneling en soms kan ik bepaald beroepsjargon niet thuisbrengen. Bestaat er een soort woordenboek op dit gebied? Verder geniet ik van al dat moois !!!!!!!! Bedankt. Goede feestdagen allemaal. Fijne dag, groetjes, Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart en met mooie kleuren bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een pracht kaart Jenine.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige traktatie, want ik denk dat het dat wel wordt, schattig stempeltje en heel mooi gekleurd met de potloden, trouwens het ziet er helemaal "blingerig" uit, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende creatie Jenine, en die bling, bling vind ik wel leuk!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende creatie Jenine!! Ik ben al even volger bij jou zag ik, maar ik ben je totaal uit het oog verloren, maar nu niet meer hoor!! Prachtige creaties maak je!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX