zondag 20 oktober 2013

HobbyVision Challenge #20: Herfst

Vandaag gaat er op ons HobbyVision Design team blog een nieuwe Challenge van start. Deze is gekozen door Femmy, het thema is: Herfst
Niet zo moeilijk toch? :-)

Het hele team heeft weer een gave creatie gemaakt, kijk op ons blog voor de creaties van de rest van het team.

Mijn bijdrage is in de vorm van een MDF huisje van Let's Get Bizzee.


Als eerste heb ik het huisje groen gemaakt met Paper Soft Color Mossgreen. Ik heb hiervoor de speciale Viva Sponge gebruikt. Dit is hele dunne vloeibare verf waardoor het erg mooi uitkomt op MDF. Het droogt ook erg snel.
Nadat het droog was heb ik alles nog bewerkt met Inka Gold. Ik heb hier 3 verschillende kleuren voor gebruikt om een mooie herfst sfeer te creeƫn: Kupfer, Alt Silber, Alt Gold. (op moment niet leverbaar, dinsdag krijgen wij het weer binnen) Als coating heb ik Distress Crackle Paint Rock Candy gebruikt.

Bovenaan het huisje heb ik Dekoband Brown/Green gebruikt. Dit is erg fijn om te strikken. Daaraan wat kralen van Prima Marketing.


Hier een close-up  van de klei vormpjes die ik heb gebruikt. Ik heb hiervoor het setje van Martha Stewart Woodland gebruikt (later deze week weer op voorraad). Ik heb Artista boetseerklei in de mal gedaan, de vorm eruit gehaald en laten drogen. Toen het droog was bewerkt met Paper Soft Color en Inka Gold.

Het vogeltje heb ik bespoten met Glimmermist Postcard en daarna ook voorzien van wat Inka Gold.
Daarachter wat mos gedaan.

 

Hier een close-up van de eikenblaadjes van klei.

Het hekje en de lantaarnpaal zijn van Dutch Doobadoo.

Het papier achter het vogelhuisje is van Maja Design - Walking in the Forest.

Ik hoop dat ik jullie hiermee weer kan inspireren.
Het zou leuk zijn als jullie ook meedoen met onze HobbyVision Challenge.
T/m 19 november hebben jullie weer de tijd om een creatie te plaatsen.
De prijs is een waardebon twv € 10,00 van HobbyVision.

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx

MDF - Let`s Get Bizzee - Frame vogelhuis


6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend vogelhuisje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterendgepimpt vogelhuisje en wat heb je er een werk van gemaakt. Degene die deze krijgt boft maar! Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A spectacular birdhouse, embellished to perfection!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje zeg wat mooi!!! en wat moet daar een werk in hebben gezeten zeg o,O prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX