maandag 24 maart 2014

MDF Deurhanger - Demodag 27 maart

Vandaag laat ik jullie een MDF deurhanger 6200/0154 van Joy! Crafts / Noor! Design zien die ik bekleed heb met het nieuwe paperpad van Noor! Design - Romance 6011/0305.

Wil je deze creatie in het echt bekijken?
Dat kan, a.s. donderdag geef ik samen met Jolanda Bergmans een demo in onze winkel met de nieuwste Noor! Design artikelen van Maart.


Het vintage plaatje is van Pion Design. Achter het Vintage plaatje heb ik de stans Filmstrip 6002/0278 verwerkt.
Achter de postcard 6410/0031 heb ik ook nog een klein stukje filmstrip verwerkt.

Als je de filmstrip uitstanst vallen er kleine vakjes uit, hier kan je prima een tekst op stempelen met de stempels 6410/0033.

Achter de bloementoef heb ik de nieuwe filmstrip stempels 6410/0077 gebruikt. Deze heb ik met Stazon Cotton White gestempeld op transparant papier 8200/0100. Daarna netjes uitgeknipt.

Rechts onder nog een taartrandje. Daarop de Vintage Flourishes duif/hart 6003/0016.

Voor de afwerking nog wat kant, diverse bloemen en parelspelden.


Komen jullie ook gezellig langs donderdag?

Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.

Liefs Jenine xXx




2 opmerkingen:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX