zaterdag 26 juli 2014

Dutch Doobadoo - Shape Art Ster

Aanstaande maandag komen de nieuwe Dutch Doobadoo artikelen weer bij ons binnen. Ik heb er alvast een creatie mee mogen maken.

Bij deze kaart heb ik de nieuwe Shape Art mal ster 470.713.116 gebruikt. Het designpapier is van Maja Design - Vintage Frost.
Het Vintage plaatje is van Pion Design - Warm Clothes.


Achter het Vintage plaatje heb ik de blauwe 8punt mal 6002/0358 gebruikt. In dit blogbericht kan je lezen hoe ik hem vierkant maak.


Ook heb ik de nieuwe Kraft labels 474.007.004 op deze creatie gebruikt, die komen ook maandag bij ons binnen. Erg mooie kerst Kraft labels met kersttekst.


Voor de Poinsettia heb ik de prachtige mal van Memory Box gebruikt, Poinsettia Trio. Vind hem zelf erg gaaf hoe hij zo opengewerkt is. Ik heb hem uit Joy! Crafts glitterpapier gestansd.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie nog een heel fijn en gezellige weekend.

Liefs Jenine xXx



 Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - 8punt stencil PRE-ORDER Augustus - Dutch Shape Art - Star PRE-ORDER Augustus - Dutch Label Art - Xmas (white) Scrapvel Maja Design - Frost Basics - 22th of December Scrappapier PION Design - From Grandma`s Attic Tinted - Warm clothes Stansmal Memory Box - Poinsettia TrioScrap Unlimited - Parelbrads - wit 

4 opmerkingen:

  1. prachtige kerstkaart .
    fijn weekend

    groetjes

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kerstster Jenine!
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jenine, Ik zie net op pinterest je prachtige kaart met de poinsettia van Memorybox.
    Nou is mijn vraag, is dat een nieuwe mal of een wat oudere want ik kan hem nog niet vinden!!!!
    Groetjes Ilse.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX