donderdag 14 augustus 2014

Dutch Doobadoo - Arreslee

In de loop van de maand komt er van Dutch Doobadoo een ontzettend gave Card Art mal van een Arreslee uit. Ik mocht er alvast mee aan de slag.


De mal heb ik nagetekend op Kraft cardstock, netjes uitgeknipt en de randen voorzien van wat Gesso.. Daarna heb ik er designpapier van Pion Design - Days of Winter op geplakt. Ook de tickets en de banner met de tekst "A Merry Christmas" zijn uit designpapier geknipt.


Het Vintage plaatje is van Pion Design, deze is uitgestansd met een nestabilitie. Achter het Vintage plaatje heb ik wat wondgaas geplakt en een stukje van de Memorybox mal "Loopy Rings".

Achter de roosjes zie je ook nog een Softboard Puzzelstukje van Dutch Doobadoo. Rechts nog een organzastrik met wat belletjes.

De ijzers van de slee heb ik bewerkt met Fran-táge Silver en daarna wat Viva Decor 3D Schnee erop gedaan.

Ik hoop dat ik jullie met deze winterse creatie weer kan inspireren.

Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx


PRE-ORDER September - Dutch Card Art - Sleigh Dutch Softboard Art - Puzzle Scrappapier Pion Design - Days of Winter - Pink ornament Scrappapier PION Design - From Grandma`s Attic Tinted - Christmas Memory Box - Steel Craft Die - Loopy RingsStampendous Fran-táge - Embossing Enamel - SilverViva - 3D Schnee wit Belletjes met kruisopening - 8 mm - Rood/Wit

2 opmerkingen:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX