maandag 25 augustus 2014

Dutch Doobadoo - Card Art Home - herfsthuis

In onze facebookgroep van Dutch Doobadoo hebben wij elke week een ander artikel uitgelicht in "in de week van". Deze week is het de Card Art mal Home 2-delig. Als DT lid ben ik er dus ook maar snel mee aan de slag gegaan.

De basis van de kaart heb ik nagetekend op Kraft cardstock en dit netjes uitgeknipt. Het designpapier is van Noor! Design - Autumn (wordt volgende maand binnen verwacht)


Zo ziet de kaart er in zn geheel uit. De onderkaart is eigenlijke en omhulsel, daar steek je de kaart met het huis weer in.


Op dit "omhulsel" heb ik de mooie deur van Noor! Design verwerkt, net als de lantarenpaal. Die past perfect bij dit thema.
De lantarenpaal heb ik bewerkt met VersaMark en daarna Fran-táge Seasonal erop gestrooid en dit verhit. De Seasonal heeft precies de goede kleuren voor de herfst.

Naast de deur nog een muurtje "gemetseld" met de Softboard Art Bricks, ook deze zijn bewerkt met Fran-táge.

Onderlangs een grasrandje, in het gras zie je de mooie Paddestoelen 6002/0333 van Noor! Design.
De herfstblaadjes zijn gemaakt met de stansmal 6002/0022 van Joy! Crafts.



Dit is de huisjeskaart die je in het omhulsel kan steken. Op het dak heb ik de Softboard Rooftile verwerkt. Achter het raam van Noor! Design heb ik een achtergrondplaatje geplakt. De bovenkant van het raam heb ik eraf gesneden en weer op de gevel geplakt.

Het meisje is geknipt uit een stansvel van Wee Stamps - My Little Garden. Zij zit netjes in het gras en tussen de Paddestoelen, die gemaakt zijn met de Noor! Design stans 6002/0317.
De kleine blaadjes en eikeltjes zijn eigenlijk bedeltjes voor de Band-it!, maar vind ze wel erg schattig op het huis.


Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn herfsthuis.

Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.





Stansvel THH Elisabeth Bell - My Little Garden Joy! Crafts Cutting & Embossing - 6002/0022 Stampendous Fran-táge - Embossing Enamel - Chunky Metallic Seasonal  CraftEmotions - Houten ornamenten - TuingereedschapJoy! Crafts - Band-It! - Add-ies - Eikenblad en eikeltjes     





1 opmerking:

  1. Die Karte und das Häuschen sind Dir sehr gut gelungen,
    herrliche Herbstsachen.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX