woensdag 27 augustus 2014

Naambadges

U kunt ons de komende 3 dagen vinden op de Knotsgekke Kaarten én Scrapdagen in Den Bosch, standnummer 203.

Uiteraard  kon ik het weer niet laten om nieuwe naambadges te maken :-) We hebben een demo met Dutch Doobadoo, dus de Shape Art mal 470.713.107 heb ik gebruikt als basis voor de badge.
Ik heb hiervoor de kleinste maat van de Shape Art gebruikt.


Daarna heb ik de randen beïnkt met Distress Inkt Brushed Corduroy en wat gestempeld met de Grunge Stempel. De houten letters zijn van CraftEmotions.

Uiteraard kan een Noormeisje niet zonder Noortjes rondlopen hé :-) Daarom heb ik de prachtige Autumn stansjes hierbij gebruikt.
De 2 grote bladeren, mos, denneappels en appeltjes heb ik bij de Xenos gekocht.

Hier zijn wij dus de komende dagen aan te herkennen :-)


Ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden.
Wie weet tot op de beurs?


Deze artikelen zijn te bestellen in de Noor! Design Webshop:



2 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gedaan! Vind de nieuwe herfst-stansen heel erg leuk met dat blaadje en de paddenstoel. Komt er ook bijpassend herfst designpapier?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Linda,

      Ja er komt een bijpassend herfstblok op het formaat van 15 x 30 cm. Deze wordt komende maand binnen verwacht :-)

      Verwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX