woensdag 29 oktober 2014

Mixed Media canvas raam

Vandaag laat ik jullie een Mixed Media canvas zien wat ik heb gemaakt naar aanleiding van een workshop van Nicole Dieltjes.
Ik had me daarvoor opgegeven maar kon die dag helaas toch  niet komen. Ze heeft me de spulletjes opgestuurd en ben er thuis mee aan de slag gegaan.


De basis is een canvas van 30 x 30 cm. Hierop heb ik wat designpapier geplakt met een prachtige houtlook. Daarna in het midden het MDF raam van Let's Get Bizzee geplakt. Deze heb ik iets verhoogd opgeplakt voor een mooi 3D effect. Daaronder een beetje Sisaltouw geplakt.

Op het raam en aan de zijkant heb ik met de Dutch Doobadoo Maks Art bricks en de Structuurpasta wat steentjes gemaakt. Deze heb ik lichtjes aangezet met Distress inkt Walnut Stain.


In het midden een enorme toef met allerlei bloemen en wat metalen blaadjes van Scrap Unlimited.


Hier zie je nog een close-up van de decoratie.


Ook in de hoek nog wat steentjes gemaakt met de Dutch Doobadoo mask en wat bloemen erop geplakt.

Ik vond het een onwijs leuk project om te maken. 
Ik hoop dat ik jullie hier ook weer mee kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.

Liefs Jenine xXx


Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250ml  Dutch Doobadoo - Mask Art Stencils A5 - Bricks MDF Let`s Get Bizzee - Raam 5delig Houten ornamenten - CraftEmotions - 10,5 x 10,5 cm - Xmas woorden  WOC Flowers - Chrysanthemums - Purple/Lilac/White Scrap Unlimited - Mixed Media - Bronzen metalen blaadjes Scrap Unlimited - Mixed Media - 2 takjes 

10 opmerkingen:

  1. Het is echt heel mooi. En inspirerend ook. Ga toch een keertje zoiets proberen. Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig met die bloemetjes er schuin overheen! Groetjes Sheila

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige creatie Jenine! En ja, die bloemen zijn te gek!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super gaaf!!!! Ik ben er weg van. Mooie kleuren heb je ook gekozen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is je toch hardstikke goed afgegaan met de spulletjes die Nicole je op heeft gestuurd Jenine. Ik vind het heel mooi geworden , je hebt er een gaaf mixed media canvas van gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wouw zeg wat is dit leuk om te zien geeft vast veel voldoening deze canvas maken.ooo heb je mijn news al gezien op me blog!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een schitterend canvas gemaakt Jenine! Jij hebt helemaal geen workshop nodig... ;-) Prachtig met het MDF raam en alle blommen!
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Wat ontzettend mooi ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX