woensdag 31 december 2014

Sending Love - Just Married

Na alle kerstkaarten van afgelopen tijd laat ik jullie nu weer eens een "gewone" kaart zien. Deze keer een trouwkaartje gemaakt.



De vorm van de kaart is gemaakt met de Dutch Doobadoo Shape Art mal - Flower 4 Petals, een erg mooi model weer.
Het designpapier komt uit het paperpad van Wild Rose Studio's - Letter's From Paris. Wel toepasselijk bij dit thema toch? ;-)

Links boven achter de bloementoef zie je de mooie blaadjes 6002/0331 van Noor! Design verwerkt.


Rechts boven achter het plaatje zie je de nieuwe hartjesmal 6002/0382, wat is hij weer mooi hé! Ook zo mooi fijntjes! Ook het hartje met vleugels zit bij deze mal. Op het hart heb ik een paar plakpareltje verwerkt.


Onderlangs nog de mooie Vintage borders 6002/0366, dat lijkt ook net een romantisch kantje.


Het plaatje komt uit een pakketje van Wild Rose Studio. Dat is een pakketje met 12 velletje. Er zitten 4 verschillende designs in. 2 van elke is in kleur zoals ik hierboven ook heb gebruikt en van elk design zit er ook 1 blanco in. Dat kan je vergelijken met een stempelafdrukje, dus die kan je zelf nog inkleuren. Erg leuke setjes zijn het!

Aan het strik heb ik nog 2 labeltjes van Dutch Doobadoo gehangen. Hierop de Label Stickers van Tim Holtz verwerkt en wat gestempeld met de Sending Messages stempel 6410/0025.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. De laatste voor het jaar 2014. Vandaag gaan we het jaar afsluiten. Wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en het allerbeste voor 2015!



Paperpad Wild Rose Studio`s - Letters from Paris Printed Panels - Wild Rose Studio - Romantic panels DecoArt Media - Crackle Paint White  Tim Holtz - Idea-Ology - Label Letters



2 opmerkingen:

  1. Jammer dat ik al getrouwd ben...hihi. Een schitterende kaart!
    Een fijne jaarwisseling en een voorspoedig, gezond en creatief 2015.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How beautiful it looks . Especially love the white splatters and the pearl hearts
    Cheers
    Dr Sonia
    Cards Crafts Kids Projects

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX