donderdag 16 april 2015

Bister kaart "Opkikker"

Verveel ik jullie nog niet met de Bister kaarten? ;-) Ik blijf het echt ontzettend mooi spul vinden, dus er komen in de loop van de tijd vast nog véél meer Bister kaarten voorbij.


Voor deze kaart heb ik alleen de kleur "Geel" gebruikt. Ik heb eerst het aquarelpapier nat gesprayed en daarna met een kwastje een paar korrels erop gestrooid en dit verhit met de heattool.

Op deze manier krijg je een hele rustige / subtiele achtergrond met de Bister.


Over de achtergrond heb ik her en der nog een beetje gestempeld met de Script stempel 6410/0024 van Noor! Design. Door deze niet op je acrylblok te plakken maar uit de losse hand te stempelen kan je kleine gedeeltes van de stempel gebruiken en krijg je weer een heel ander effect.

Ter decoratie wat Chrysantemums van Wild Orchid Crafts, wat Vintage Flourishes takjes 6003/0046 en wat houten sterren van Prima Marketing.

De stansmal Loopy Rings is van Memory Box.



De tekst Opkikker komt van een stempel van Noor! Design, 6410/0010, deze heb ik gestempeld op de label 600/0349.

De 2 Vintage Flourishes libelles 6003/0036 heb ik uit een "afvalstukje" papier van een Bister achtergrond gestanst. Dat ziet er ook wel mooi uit hé?

Ik heb voor deze kaart het Metallic papier van Joy! Crafts gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag en bedankt weer voor jullie bezoekje!




Al deze gebruikt artikelen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl.


 Noor! Design - Cuttingmal - Vintage Flourishes - Leaf 1 Noor! Design -  Vintage Flourishes - 2 libelles Joy! Crafts - Clearstamp Sending Messages - Old Letter  OKT - Noor! Design - Tekststempels 2 Recht Noor! Design - Labels & Tags - Label 2 Bister / Bistre - Potje 80 ml - Jaune / Geel Memory Box - Steel Craft Die - Loopy Rings WOC Flowers - Chrysanthemums - Earth mix Prima Marketing - Natural Bark Icons - Stars  Joy Crafts - Papierset A4 - Structuur Metallic 10 vel



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX