maandag 6 april 2015

Met liefde en geduld is niets onmogelijk!

Gisteren ben ik nog even lekker aan de freubel gegaan met de Bister, blijf het toch ontzettend leuk spul vinden. In no-time heb je het mooiste resultaat.

Voor deze kaart heb ik de groene Bister gebruikt. Ik heb met een kwastje wat Bister op het aquarelpapier gestrooid, nat gesprayd en daarna met een keukenrol afgedept. Zo krijg je een hele mooie lichte achtergrond.


Daarna heb ik er een achtergrondstempel van Indigo Blu overheen gestempeld, hiervoor heb ik de kleur Archival Potting Soil voor gebruikt. Ik heb eerst de stempel voorzien van inkt, gestempeld op een printerpapier en daarna pas op mijn kaart. Zo krijg je een iets minder heftige achtergrond en pakt het iets "Grungy" uit.



Langs de randen heb ik nog gestempeld met de nieuwe Bits & Pieces stempel 11 van Crealies.

In het midden een strook ribbelkarton geplakt. Daarachter de nieuwe border 6002/0415 van Noor! Design verwerkt.


De tekststempel is van CraftEmotions, wat een mooie tekst hé? Deze heb ik uitgestansd met een labelstans van Nellie Snellen.

Verder nog een kleifiguurtje, wat Kraft blaadjes en raffia.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige 2de Paasdag.




Bister / Bistre - Zakje 10ml - Noir/Zwart Clear stamp - CraftEmotions - spirituele teksten (NL) Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn Dutch Doobadoo - Laser Paper Art - Kraft Leaves Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauw mal - rand Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 11 Sparkle IndigoBlu - Rubber Stamp - Ledger BackgroundNellie Snellen - Multi Frame Dies - tags-5 Straight Corners Martha Stewart - Crafter`s Clay Silicone Molds - Decorative


2 opmerkingen:

  1. mooi jenine ik kan er niet zo goed mee worden met bister ben er gister mee aan de slag geweest maar krijg lang niet het resultaat wat jij of Kitty heeft

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX