woensdag 6 mei 2015

Afternoon Tea

Wat is de nieuwe Afternoon Tea serie van Noor! Design weer gaaf hé? Ik vind vooral de kleurtjes uit het paperblok ook zó gaaf! Echt mijn kleurtjes :)

Deze keer heb ik het gecombineerd met het Kraft krijtwit van CraftEmotions. De basisvorm van de kaart is gemaakt met de Shape Art mal Flower 4 Petals van Dutch Doobadoo.



In het midden zie je een Paper & Pictures plaatje. Aan de rechterkant zie je de nieuwe border met theepot en kopjes en ook de lepel en vork. De lepel en vork heb ik uit Papicolor Metallic zilver gestansd.



Aan de linkerkant zie je de prachtige Viewer, vind dit echt een mooie neutrale mal die overal bij past. Daar overheen een banner geplakt met daarop een tekst, deze heb ik gemaakt met de Label Letters van Tim Holtz.

Ook kan je op deze foto wel zien dat ik nog weer wat wondgaas heb gebruikt, dit kan je bij de drogist kopen.


Links onder nog weer een bloementoefje en een organza strik. De mooie Kraft blaadjes zijn van Dutch Doobadoo.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige avond.



Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Afternoon Tea - Rand met kopjes/the Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Afternoon Tea - Theelepel + vorkje Noor! Design - Paper bloc - Paper & Pictures - Afternoon Tea Noor! Design - Paper Bloc 15 x 15cm - Afternoon Tea Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Viewmaster Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Banners (2st)   Papicolor Metallic - Metallic A4/250grs Dutch Doobadoo - Laser Paper Art - Kraft Leaves Dutch Doobadoo - Shape Art - Flower 4 Petals Tim Holtz - Idea-Ology - Label Letters Rayher - Parelspray - 72 delig WOC Flowers - Sweetheart Blossom - 2Tone Baby Pink WOC Flowers - Chrysanthemums - Off white

3 opmerkingen:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX