zondag 17 mei 2015

Suitcase Maritiem

Vandaag laat ik jullie deze creatie gezien, gemaakt met de nieuwe Card Art mal Suitcase van Dutch Doobadoo. Ik heb er een gezellig maritiem koffertje van gemaakt.


Het papier wat ik heb gebruikt komt uit het paperpad At the Sea 6011/0312, dit heb ik gecombineerd met Kraft Cardstock voor een stoere look.

Het idee van om de Buckles stansjes 6002/0224 van Noor! Design te gebruiken heb ik bij Raffaela gezien.


Onderlangs heb ik wat schelpjes geplakt. Het stuurwiel en het anker heb ik gemaakt met de SeaShore stansjes. De kleine schelpjes komen van het Paper Art vel Nautical van Dutch Doobaboo. Daarvoor nog een brad van een stuurwiel geplakt. De pootjes heb ik eraf geknipt zodat ik het gewoon kon plakken.


Aan de linkerkant een strik gemaakt van Raffia, aan dat strik heb ik de label 6002/0348 van Noor! Design gebruikt, daarop een tekst gestempeld met de kleur Archival Coffee.

De randen van al het Kraft Cardstock heb ik bewerkt met Crackle Paint - White.

Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met dit project. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.
Ik ga vandaag lekker nagenieten van een zeer geslaagde workshopdag gisteren in onze winkel. Binnenkort laat ik even een fotoverslag weer zien.


De gebruikte materialen zijn allemaal te bestellen bij www.hobbyvision.nl


 Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Suitcase Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Nautisch Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Sea Shore - Anker/stuurwiel/reddingsbo Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Sea Shore - Vuurtoren/meeuw Noor! Design - Paper Bloc 15 x 30cm - Seashore Joy! Crafts - Clearstamp - At the Sea tekst Noor! Design - Labels & Tags - Label 1 Joy! Crafts - Cutting & Embossingstencil - Gespen (4 stuks) Joy! Crafts - Kraft papier A4 Brads - Eyelet Outlet - Ship wheel Rayher - houten strooideeltjes - mix rond Nature Raffia - beige/nat.beige/natuur -  1 PK (25 GR)   WOC Flowers - Sweetheart Blossom - Mixed Blue/White Hot-fix appl. round with artwork copper peaple 6mm Ranger - Archival inkt - Coffee 

6 opmerkingen:

  1. Bellissima valigetta. Have a good sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bellissima valigetta. Have a good sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig valiesje ...die neem ik met plezier mee op reis :)
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!! En ik hoorde al van verschillende kanten enthousiaste verhalen over de workshopdag!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eine wundervolle Karte und tolles Design, ich mag die Art der Gestaltung sehr.
    Liebe Grüße Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX