zondag 14 juni 2015

La Provence - Good memories

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien waarbij ik de eerste Shape Art mal van Dutch Doobadoo heb gebruikt. Het is alweer een wat oudere mal, maar hij blijft toch ontzettend mooi.


Ik heb hierbij een blad uit het stansblok La Provence van Studio Light gebruikt. Dit stansblok is voor 12 kaarten. Je hoeft ze uiteraard niet vierkant/langwerpig te maken zoals bij het voorbeeld staat. Je kan er ook prima een aparte vorm kaart mee maken met de Dutch Doobadoo Shape Art mallen.




Alles aan losse plaatjes / teksten komen allemaal uit het stansblok. Wat ik zelf nog heb toegevoegd aan dit kaartje zijn wat rastertjes/rondjes gemaakt met de kleine stansjes van Mery's, 6002/0447. Deze heb ik iets achter het plaatje gestopt. Verder nog een jute touw en wat bloemen.

Rechts boven en op de kleine label Lavender (links) zie je ook nog 2 Paper Art vlinders van Dutch Doobadoo. Deze heb ik op kleur gebracht met de stempelinkt VersaMagic - Aspen Mist.


Langs de randen heb ik nog wat gestempeld met de Bits & Pieces stempels van Crealies. Hiervoor heb ik de Grunge en de Thin Mosaic gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige zondag.



Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames ornament vierkant Dutch Doobadoo - Laserfiguren A5 - wit - vlindersStansblok Studio Light - La Provence Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 07 Thin Mosaic Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 27 Grunge Joy! Crafts - Cutting & Embossingmal - Cirkels, vierkant en harten Ranger - Archival inkt - CoffeeVersaMagic - Aspen Mist


2 opmerkingen:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX