vrijdag 26 juni 2015

To the Beach

Ik laat jullie vandaag nog maar weer een kaart zien met een Create-A-Card mal van Crealies. Dit is ook weer een voorbeeldje wat morgen op mijn demotafel zal staan bij HobbyVision.

Voor deze kaart heb ik mal nummer 11 gebruikt, hiermee kan je een leuke harmonicakaart maken. In het midden kan je elke gewenste vorm gaan gebruiken. Voor deze kaart heb ik gekozen voor de Shape Art mal 470.713.100 van Dutch Doobadoo.


De prachtige papierlijn die ik heb gebruikt is weer van Studio Light (Hoop niet dat ik jullie hier al mee verveel... ben er gewoon ECHT een enorme fan van)



Hier even een foto van de bovenkant genomen, zoals je kan zien komt de Shape Art mal van Dutch Doobadoo helemaal naar voren als je de kaart openzet.

Je ziet ook bovenaan nog de "rastertjes" van Mery's met daarop een zeemeeuw. Langs de randen van het papier heb ik gestempeld met wat Bits & Pieces stempels van Crealies.



Het 3D plaatje komt ook van een stansvel van Studio Light.
Verder zie je hier de Craftable Ocean set van Marianne Design en de Vintage Flourishes knoop van Noor! Design.

Langs de randen heb ik de Kraft borders van Dutch Doobadoo verwerkt.


 Achter de label "Bedankt" heb ik nog wat visnet verwerkt. Aan de zijkant een "banner" met daarachter een stansje met mini tekstjes van Mery's.

Wil je deze kaart graag in het echt bekijken? Kom dan morgen naar onze demodag.
Wie weet tot morgen?

Wens jullie nog een hele fijne en gezellige avond. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten



Stansmal - Crealies - Create A Card - no 11 Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 11 Sparkle Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 27 Grunge Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames ornament vierkant Dutch Doobadoo - Laser Paper Art - Kraft Party BordersStudio Light - Summer at the Beach - Stansvel EASYSB472 Studio Light - Summer at the Beach - Scrapvel SCRAPSB01 Studio Light - Summer at the Beach - Stansvel EASYSB475  Noor! Design - Vintage Flourishes - Zeilknoop Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Sea Shore - Vuurtoren/meeuw Craftable - Tiny`s Ocean set Joy! Crafts - Cutting & Embossingstencil - Tiny Words 1 Joy! Crafts - Cutting & Embossingmal - Cirkels, vierkant en harten 

1 opmerking:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX