dinsdag 4 augustus 2015

DDBD Card Art mal Uil

Is hij niet ontzettend schattig, de nieuwe Card Art mal Uil van Dutch Doobadoo?
Ik heb daar dit vrolijke uiltje mee gemaakt. Het designpapier komt uit het Floral Paperbloc van Noor! Design.


De randen van het designpapier heb ik bewerkt met Crackle Paint - White. In het midden heb ik de buik aan de bovenkant opengelaten, hier kan je eventueel nog een kleine label achter steken.



In het midden heb ik een organzastrik gemaakt. Achter het organzastrik heb ik de Vintage Flourishes takjes 6003/0038 verwerkt.

Het is echt een leuk model weer, je kan in no-time een leuke creatie maken :-)

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.


De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Card Art A4 - Uil Noor! Design -  Vintage Flourishes - Blad 2 Noor! Design - Paper Bloc - Floral (green) DecoArt Media - Crackle Paint White

1 opmerking:

  1. Superleuk! Het papier dat je gekozen hebt is ook top! lekker vrolijk en opvallend!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX