dinsdag 17 november 2015

DDBD - Card Art Mug

Vandaag laat ik jullie een creatie zien met de nieuwste Card Art mal "Mug" van Dutch Doobadoo. Deze is nu nog in de pre-order te bestellen en wordt eind deze maand bij ons binnen verwacht.

In deze Mug heb ik een zakje Hot Chocolate gestopt.


Als eerste teken je de mal na op Kraft Cardstock en knipt dit netjes uit. De randen heb ik eerst bewerkt met de Paper Distresser en daarna wat Crackle Paint - White erlangs gesmeerd.

Tip:
Ik deed dit eerst altijd heel netjes met een kwastje. Maar via Diny Sprakel op 1 van onze workshopdagen zag ik iets wat veel sneller gaat.
Je neemt een goedkoop schuursponsje en knipt deze in wat kleinere stukjes. Met dat schuursponsje dip je en klein beetje in de Crackle Paint (niet teveel) en met het sponsje ga je voorzichtig langs je papier.

Het papier wat ik voor deze creatie heb gebruikt is van Studio Light - Sweet Winter Season.
Van de Mug heb ik een soort Pocket gemaakt. Dit doe je door alleen onderlangs en langs de rechterzijkant smal dubbelzijdig tape van 6mm te plakken. Zo kan je er nog een zakje chocomelk, koffie of iets dergelijk instoppen.

PRE-ORDER 3 - Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - MugDutch Doobadoo - Kraft Art A5 - Christmas

Op de chocomelk hoort natuurlijk een flinke dot slagroom... ik heb dat maar iets nagebootst door er een laagje Foamball clay bovenop te doen.


Voor de decoratie heb ik wat stansjes van Noor! Design gebruikt zoals de Happy Holidays bomen en de Winter Wishes Sleigh.
De denneappels komen uit een stansvel van Studio Light.

Op de bomen heb ik wat stipjes gemaakt met de Pearl Pen white van Dutch Doobadoo.


Om het oor van de mok heb ik een organzalint gestrikt, aan het lint nog wat oudhollandse schaatsen gehangen.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

PRE-ORDER 3 - Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - MugPRE-ORDER 3 - Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml  Dutch Doobadoo - Kraft Art A5 - ChristmasBasisvel A4 Studio Light - Sweet Winter Season - BASISSWS207Stansvel Studio Light - Sweet Winter Season - EASYSWS498 Stansmal - LeCrea Lea’bilitie® - holly leave, pine branches Noor! Design - Happy Holidays - Kerstbomen Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Winter Wishes - Sleigh Noor! Design - Winter Wishes - Circle Stars DecoArt Media - Crackle Paint White

1 opmerking:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX