zondag 22 november 2015

Dutch Doobadoo - Card Art Mug

Deze week verwachten wij de nieuwste Dutch Doobadoo collectie binnen te krijgen. Ik had afgelopen week al een voorbeeld laten zien met de nieuwe Card Art mal Mug. Maar ik vind die mal echt zó leuk dat ik er nog maar een creatie mee heb gemaakt.


De mal heb ik nagetekend op Kraft Cardstock en daarna netjes uitgeknipt. De randen heb ik ruw gemaakt met de Paper Distresser en daarna met de Distress Inkt Walnut Stain erlangs gegaan.

Het designpapier wat ik heb gebruikt komt uit een paperpad van BoBunny - Whiteout. Ook de kleine tickets en postzegels zitten in het paperpad.


Het plaatje is een stansvel van The Hobby House - Eskimo Kisses. De stipjes op het plaatje heb ik gemaakt met de nieuwe Pearl Pen White van Dutch Doobadoo.

Links onder zie je nog de prachtige Doily mal 6002/0478 van Noor! Design, deze heb ik uit Kraft cardstock gestansd.


Achter het strik heb ik nog de grote IJskristal 6002/2053 van Noor! Design verwerkt en aan de linkerkant nog 2 kleine ijskristallen van Noor! Design.

In de mok heb ik weer een zakje Hot Chocolate gestopt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige avond.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:


PRE-ORDER 3 - Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - MugPRE-ORDER 3 - Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Doilie rond Noor! Design - Winter Wishes - IJskristal 2 40 mm stencil Noor! Design - Winter Wishes - IJskristal 1 50 mm stencil Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Winter Wishes - IJskristal Cirkel Stansvel THH Mo Manning - Eskimo Kisses  DIY - Paintables Mini Flowers - 1 Prima Marketing Distress tool Nellie`s Choice - Ink applicator - rond EK-Success - Cutter Bee Scissors - 5 Sneeuwbolletjes Distress inkt - Walnut stain Paperpad BoBunny - Whiteout

2 opmerkingen:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX