woensdag 4 november 2015

Luxe Wenskaarten set Studio Light - Sweet Winter Season

Afgelopen week kregen wij de nieuwe "Luxe Wenskaarten" stansblokken van Studio Light binnen. Dit zijn ideale én complete blokken waarmee je in een handomdraai 6 aparte vormen kaarten kan maken. Je hoeft de kaarten alleen maar uit het blok uit te drukken en de lijnen te vouwen.

Kijk maar eens op dit filmpje hoe het precies werkt

Ik heb alvast het eerste blok helemaal uitgewerkt, ik ben begonnen met de Sweet Winter Season lijn.


De randen heb ik eerst bewerkt met de Paper Distresser en daarna voorzien van wat Crackle Paint - White. Dit heb ik bij alle kaarten gedaan.
Verder heb ik bij deze creatie alleen wat Foamball Clay wit toegevoegd en aan de zijkanten een kantje.

Op de bloemen heb ik wat glitterlijm gedaan, maar dat zie je helaas niet zo goed op de foto.


Bij deze kaart heb ik ook aan de zijkanten een kantje geplakt. Verder ook hier weer wat Foamball Clay gebruikt.

Achter het plaatje heb ik nog de Creatable LR0317 verwerkt. Op de knoopjes heb ik wat Dimensional Magic gedaan.



Bij deze trapjeskaart heb ik ook weer wat Foamball Clay gebruikt en een taartrandje toegevoegd. Verder zit alles in het stansblok.


Voor deze creatie ook alleen weer een taartrandje en wat Foamball Clay toegevoegd. Ik heb wel veel met foamblokjes 2mm gewerkt, daardoor krijg je iets meer diepte in de kaart wat een mooier effect geeft.


Voor deze creatie heb ik zelf een lintje en 3 roosjes toegevoegd.


Voor deze creatie heb ik de blauwe mal "Sterrenrand 6002/0397" van Noor! Design aan beide zijkanten gebruikt. Achter het plaatje heb ik nog een taartrandje geplakt en zelf een organzalintje toegevoegd.

Zo zie je dat je maar heel weinig extra's nodig bent. Ideaal toch deze blokken?

Ik hoop dat ik jullie met deze creaties weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijn een gezellige dag.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Studio Light - Kaartpakket Luxe gestansde kaarten - Sweet Winter Season 02 Creatable - Petra`s Circle & Crown  Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Rand met sterrenDecoArt Media - Crackle Paint White CraftEmotions - Foamball clay - luchtdrogende klei - wit Rayher - Organzalint wit - 25mm ModPodge - Dimensional Magic

3 opmerkingen:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX