vrijdag 18 december 2015

Winterse Want

Vandaag laat ik jullie nog een Winterse Want zien, deze heb ik gemaakt met een Card Art mal van Dutch Doobadoo. Vind het een erg leuk model om te maken!


De basis is Kraft cardstock met daarop het designpapier van Studio Light, de Winter Memories lijn. Deze lijn blijf ik toch echt prachtig vinden.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Wanten Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - varens


Bovenaan de want heb ik een wit organzastrik geplakt met een grote bloem erop. Achter het strik zie je nog 2 varens, dat zijn Paper Art vellen van Dutch Doobadoo.

MD Creatables - Elands Marianne Design - Creatable - Flower Doily LR0388

Onder het strik hangen 2 kwastjes, deze zijn gemaakt met een Creatable LR0391 van Marianne Design.



Links zie je nog de prachtige Creatable LR0388.
Het 3D plaatje is van Studio Light, voor het plaatje heb ik 2 elanden gezet, deze zijn gemaakt met de Creatable LR0377.

Verder voor de afwerking nog een label met tekst, wat sneeuwbolletjes, Cardboard Art ster en wat scrappersfloss.

Ik hoop dat ik jullie met deze winterse want kan inspireren, ook al hebben we die nu op moment totaal niet nodig ;-)

Wens jullie nog een hele fijne avond.



De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Wanten Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - varensDutch Doobadoo - Cardboard Art - Sterren   MD Creatables - Elands  Marianne Design - Creatable - Flower Doily LR0388 Marianne Design - Creatable - Tassel fringe Kralenkap - 6mm - 8 stuks  Basisvel A4 Studio Light - Winter Memories - BASISWM202Stansvel Studio Light - Winter Memories - EASYWM488 Sneeuwbolletjes Scrappersfloss Karen Foster - Bone



1 opmerking:

  1. Wat is er veel te zien op je want! Erg mooi en ik houd van deze kleurtjes. Mooie details en wat een leuke vorm is dit. Enne, je kunt natuurlijk nooit genoeg inspiratie krijgen, alleen lastig als je ff weinig tijd hebt, haha! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX