zondag 31 januari 2016

Poppie Fields

Vandaag laat ik jullie het laatste kaartje zien wat ik mocht maken voor de verpakking van de Poppie Fields lijn van CraftEmotions.


Deze keer een kaart gemaakt met puur de materialen die in het paperpad zitten, heb er alleen een stukje lint, raffia en 3 roosjes aan toegevoegd.

PRE-ORDER 2 - CraftEmotions Paper stack Poppie fields 11 vel A4

Deze keer is het een paperpad op A4 formaat. Er zitten 8 vel designpapier in en 3 vel met knipplaatjes. Op deze kaart heb ik zo'n kaart gemaakt van een knipvel.


Ik heb er een staande kaart van gemaakt. Het is echt een heel mooi compleet paperpad.
Begin februari ligt deze frisse voorjaarslijn in de winkels.

Ik hoop dat ik jullie ook met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.





1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt met de poppie-fields materialen. Ik had vroeger van die prachtige klaprozen in mijn tuin. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX