zaterdag 2 januari 2016

SOL DDBD - Vissenkom

Op 27 december verzorgde Monique Haarhuis weer een SOL in de Facebookgroep van Dutch Doobadoo. Deze keer gingen we iets maken met de Card Art mal Vissenkom van Dutch Doobadoo. Wat we ermee gingen maken is dit mooie tasje, wat een gaaf idee hé?

De hints / beschrijving zal zeer binnenkort op het blog van Dutch Doobadoo te vinden zijn. (http://dutchdoobadoo.blogspot.com) 


Ik heb voor dit tasje het prachtige paperpad Budding Spring van Noor! Design gebruikt die half januari in de winkels zal liggen.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Vissenkom Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Scatter Bows


Ook een flinke bloementoef mag niet ontbreken op het tasje. Achter de bloemen heb ik nog wat Paper Art Leaves van Dutch Doobadoo verwerkt.
De vlinders zijn kleifiguurtjes, gemaakt met de Molds van Martha Stewart.


De Magnolia stempel met het tasje is wel heel toepasselijk toch? Ik heb haar ingekleurd met de Faber Castell Polychromos.
Op het truitje heb ik wat parels gedaan, deze zijn gemaakt met de Pearl Pen White van Dutch Doobadoo.



Op het flapje waarmee je het tasje sluit heb ik nog een Paper Art strikje van Dutch Doobadoo verwerkt en wat plakparels van Marianne Design.

Ik hoop dat ik jullie met mijn uitwerking kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen via www.hobbyvision.nl:

Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - bladeren  MD Decoration - Flowers pearl Faber Castell Polychromos - Blikken doos 120 stuks + CD Martha Stewart - Crafter`s Clay Silicone Molds - Woodland Martha Stewart White Clay - 68gr PRE-ORDER 1 - Noor! Design - Paper Bloc 15 x 30 cm - Budding Spring

2 opmerkingen:

  1. Wat is die gaaf geworden zeg deze mal had ik nog niet....tja heb niks met vissen maar wel met tassen als je begrijpt wat ik bedoel hahaha. Hij is superrrr.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooi tasje en een geweldig idee om met de mal van de vissenkom iets heel anders te maken! Ik wens je een gelukkig, gezond en creatief 2016. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX