maandag 29 februari 2016

Dutch Doobadoo - Sketch Challenge #13

Wat leuk is het toch elke maand weer de Dutch Doobadoo Challenge! Ook deze maand hebben we weer wat voor jullie gemaakt.


Deze keer hebben we voor en Shape Art mal gekozen. Want deze kun je erg leuk opbouwen met een sketch. Je kunt er een foto of afdrukje bij combineren. 

Wel gaat de Challenge vanaf heden verhuizen naar een speciale Facebookgroep. Meld je hier snel aan:

Dit is mijn uitwerking geworden:


Ik heb hiervoor de prachtige Life & Garden paperpad van CraftEmotions gebruikt. Ook het plaatje zit in dit paperpad.

CraftEmotions - Paper stack - Life & Garden 11 vel A4 


Ik heb bovenaan nog de prachtige Swirl gebruikt en ook de vlinders. De swirl is best wel groot, daarom heb ik deze in verschillende kleine stukjes geknipt en deze her en der op mijn project verwerkt.

CraftEmotions Die - vlinders Card 5x10cm      CraftEmotions Die - swirl Card 10,5x14,8cm   


Ook heb ik nog een klein beetje Softboard Art Loose Bricks van Dutch Doobadoo op deze creatie gebruikt, op de Loose Bricks een gestansde vlinder.

Achter de bloementoef heb ik ook nog wat stansmallen van CraftEmotions verwerkt.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Doen jullie mee met de Challenge? Kijk dan even in de Facebookgroep wat je precies moet doen.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Dutch Doobadoo - Softboard Art - Loose Bricks Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames teardrop CraftEmotions Die - varen, zwanenbloem Card 5x10cm CraftEmotions Die - kruiden Card 5x10cm CraftEmotions Die - kleine letters Card 5x10cm CraftEmotions EasyConnect (dubbelzijdig klevend) Craft tape 15m x 100mm Prima Marketing Distress tool





3 opmerkingen:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX