donderdag 14 april 2016

Sizzix - Scent of Lavender

De nieuwe Scent of Lavender lijn van Pion Design is echt zó mooi, ik kan er maar geen genoeg van krijgen. Dit kaartje is er ook weer gemaakt. Voor de aankleding van deze kaart heb ik diverse stansmallen van Sizzix gebruikt.



Deze kaart is ook te bekijken op het blog van Sizzix:

Het zou leuk zijn als jullie ook op het blog van Sizzix eens een reactie achter zouden willen laten :-)


In de hoek heb ik de Doily van Tim Holtz gebruikt, deze is echt súper mooi. Om deze mal uit te snijden gebruik ik altijd de Precision Base Plate in mijn Elektrische Big Shot. Omdat dit een heel gedetailleerde mal is is het soms lastig om hem in 1 keer goed uit te snijden. Met deze Precision Base Plate gaat dat veel beter.


De roosjes van Marianne Design passen heel goed bij deze Scent of Lavender lijn. Achter de roosjes heb ik nog wat blaadjes geplakt, deze zijn gemaakt met de Leafy Lane stans van Sizzix. In deze verpakking zitten 3 verschillende stansmallen.

Sizzix - Thinlits Die Set - Leafy Lane Sizzix - Thinlits Die Set - Graceful Garden




Aan de rechterkant heb ik nog de swirl Graceful Garden gebruikt. In het midden een strik van Scrappersfloss en daarop een klein vlindertje wat ik geknipt heb uit het designpapier.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Sizzix - Thinlits Die Set - Leafy Lane Sizzix - Thinlits Die Set - Graceful GardenSizzix - Thinlitz - Tim Holtz Doilie 2 Big Shot Express Machine - Electrisch Big Shot Accessoires - Precision Base Plate (Big Shot) Scrappapier PION Design - Scent of Lavendel - COMPLETE COLLECTIEMarianne Design - Paper Flowers - Rose bud Light lavender Marianne Design - Paper Flowers - Roses Light Lavender Marianne Design - Paper Flowers - Daisies Light Lavender  

1 opmerking:

  1. Jenine was für eine fantastische Karte. Wunderschöne Papiere von Pion design und alles so toll zusammengestellt. Ich mag die Anordnung der Dekoration sehr, klasse gemacht.
    Liebe Grüße Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX