donderdag 14 juli 2016

CraftEmotions - Christmas Nature


 Vandaag wil ik jullie een boekkaart laten zien, deze keer voor de kerst. Het boek is gemaakt met een Card Art mal van Dutch Doobadoo. Ik heb hiervoor de nieuwe Christmas Nature lijn van CraftEmotions gebruikt die eind van de maand in de winkels zal liggen. Wat een prachtige lijn is dit weer.


Ik hou wel van deze kleuren voor de kerst! Lekker traditioneel. Het plaatje wat ik heb gebruikt komt ook uit het paperpad. In het paperpad zit 8 vel A4 designpapier en 3 A4 knipvellen/decoratievellen.


De Poinsettia is gemaakt met een nieuwe stans van CraftEmotions. Achter de Poinsettia heb ik nog een stuk lint verwerkt.

PRE-ORDER 2 - Stansmal CraftEmotions - Hulstbladeren    PRE-ORDER 2 - CraftEmotions - Paperpad Christmas Nature A4 PRE-ORDER 2 - Stansmal CraftEmotions - Bloem kerstster



Ook de hulsttakjes zijn gemaakt met een nieuwe stans van CraftEmotions. Op de rode besjes heb ik wat parels gemaakt met de parelpen wit van Dutch Doobadoo.
Het laagje met sneeuw is gemaakt met de Foamball Clay wit. Dit blijft leuk om te verwerken op de kerstkaarten.

Verder voor de decoratie nog wat houten sterren en een metalen hoekje.


Ook hier nog wat hulsttakjes verwerkt. Bovenlangs nog wat ribbelkarton van Joy! Crafts, dit leuke idee had ik bij Monique Haarhuis gezien.

Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvsion.nl:

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Book PRE-ORDER 2 - CraftEmotions - Paperpad Christmas Nature A4 PRE-ORDER 2 - Stansmal CraftEmotions - Bloem kerstster PRE-ORDER 2 - Stansmal CraftEmotions - Hulstbladeren Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn  CraftEmotions - Foamball clay - luchtdrogende klei - wit Taartrand klein - 10 stuks DecoArt Media - Crackle Paint WhiteDecoratie hoekjes antiek zilver/koper 3  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX