woensdag 9 november 2016

Christmas Layered Stamps - Blue Christmas Balls

Vandaag wil ik jullie nog weer een voorbeeld laten zien met de nieuwe Layered Stamps van Studio Light. Wat is het toch leuk om de stempels in laagjes op te bouwen.

Ik gebruik hierbij mijn Misti, deze is voor mij echt onmisbaar.

Wil je zien hoe deze stempels én de Misti werken? Kom dan a.s. zaterdagmiddag 12 november naar de demomiddag bij HobbyVision.


Voor deze kaart heb ik de kerstballen gestempeld op een apart papier en daarna uitgeknipt. Deze zitten dus los op de achtergrond geplakt.

Ik heb voor de kerstballen de kleuren Sky Blue en Bahama Blue gebruikt. Voor de 3de laag heb ik gestempeld met Versamark en daar zilveren embossingpoeder overheen gestrooid.


Voor de achtergrond heb ik gewoon wit kaartkarton gebruikt en daar eerst met Versamark inkt diverse achtergronden op gestempeld. Hier heb ik de witte embossingpoeder overheen gestrooid en dit verhit. Daarna heb ik de achtergrond lichtblauw gemaakt met de Summer Sky, hiervoor heb ik de Blending Tool gebruikt. Dat wat je zojuist had gestempeld met witte embossingpoeder blijft nu ook wit. Daarna heb ik nog weer met Versamark wat achtergronden gestempeld en er zilveren embossingpoeder overheen gestrooid.

De tekst is gestempeld met de Versafine Onyx Black.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Clearstamp Studio Light - Basic Stamps - nr 155 Kerst Teksten NL  Clearstamp Studio Light - Basic Stamps - nr 157 Kerst Mixed Media Studio Light - Clearstamp - Christmas Layered Stamps 08  Misti - Original Misti Laser Etched  Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Summer Sky  Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Danube BlueVersaMark Watermark Stamp Pad  Stampendous - Embossing poeder - Silver Opaque Stampendous - Embossing powder - White opaqueEK tools - Powder Tool Applicator   Stempelinkt - Versafine - Onyx black Lawn Fawn - Stamp Shammy - 5 



1 opmerking:

  1. Wat een mooi kaartje! Zowel de achtergrond als de kerstballen zijn prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX