maandag 5 december 2016

Noor Design - Sketch Challenge December

Op moment is het even iets rustiger om mijn blog met nieuwe creaties, had er de afgelopen weken niet echt puf voor om na werktijd nog aan de freubeltafel te gaan zitten :-) Mam heeft een kijkoperatie aan dr knie gehad, dus is even uit de running, waardoor het extra druk is op het werk en al mijn energie daar wel naartoe gaat. Binnenkort hoop ik weer dagelijks een nieuwe blogpost te kunnen maken.

Voor nu wil ik jullie een kaartje laten zien wat ik gemaakt heb aan de hand van de nieuwe Sketch Challenge van Noor! Design.

Ik heb hiervoor het prachtige stansblok La Vie est Belle - Cool Dudes gebruikt. Dit zijn echt zulke super handige blokken, de Vintage plaatjes en de tekstbanners zitten ook allemaal in dit blok.


Dit is de sketch die je moet volgen, aan de rechterkant moet ook de stansmal van de Gears van Noor! Design gebruikt worden. 


Ik heb deze gave Gears mal uit kraft cardstock uitgestansd en daarna voorzien van een mooie glanslaag. Hiervoor heb ik de Nuvo Embellishment Mousse gebruikt.
Deze mousse kan je met een blending tool aanbrengen. Dit is een mooie zachte pasta en geeft een prachtig effect. Ik heb de kleuren Pure Platium en Cosmic Brown gebruikt. In het midden heb ik nog wat parels van Marianne Design geplakt.

Nuvo - Embellishment Mousse - Pure Platinum Nuvo - Embellishment Mousse - Cosmic Brown


Om de kaart heen heb ik nog wat jute touw gewikkeld en rechts onder heb ik nog 2 stoere hexagon brads verwerkt.
Achter het Vintage plaatje nog wat ribbelkarton voor een stoere look.


De Bingo Cards, de tekstbanner en de label met tekst komen allemaal uit het Cool Dudes stansblok.

Het is echt een mooi compleet blok waarmee jongenskaart maken echt niet meer zo moeilijk is. Normaal gesproken heb ik hier best wel problemen mee eigenlijk :)

Doen jullie mee met de Challenge? Wordt dan lid van deze Facebookgroep, daar vind je alle informatie:



Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


Noor! Design - Papier & Stansblock La Vie Est Belle - Cool Dudes Noor! Design - Cutting stencil - Rand Gears Noor! Design - Vintage Flourishes - Tripple Tricker Nuvo - Embellishment Mousse - Pure Platinum Nuvo - Embellishment Mousse - Cosmic Brown  Joy! Crafts - Ink Blending toolMarianne Design - Adhesive Gems - Metal  Klosje jute touw 25 gr. Tim Holtz - Hex Fasteners (splitpen) Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn

1 opmerking:

  1. Wat is-ie prachtig! Die tandwielen aan de zijkant zijn echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX