dinsdag 4 juli 2017

Happy Mind, Happy Life

Vandaag wil ik jullie een fleshanger laten zien, hiervoor heb ik de Fleshanger 470.990.001 van Dutch Doobadoo gebruikt. Dit is ook weer een leuk model waar je veel kanten weer mee op kunt.


Ik ben eerst begonnen om de basis van de mal over te nemen op het witte linnen cardstock van Joy! Crafts, dit heb ik netjes uitgeknipt en de randen ruw gemaakt met een Paper Distresser. Daarna heb ik wat Crackle Paint White op de randen gesmeerd.

Daarna heb ik de mal nagetekend op het designpapier van Studio Light uit de Celebrate Spring lijn. Dit is ook weer een prachtige lijn.



Ik heb er een schudkaart van gemaakt. Creative Expressions heeft daarvoor hele handige Treat Cups waar je dus je schudmateriaal in kunt doen. Deze is in de vorm van een hartje. Het kader rondom het hartje is gemaakt met een stansmal van Creative Expressions - Laced Heart. Deze past er weer precies omheen.

 


In het hartje heb ik eerst wat schudmateriaal gestopt, hiervoor heb ik een doosje van 28 Lilac Lane gebruikt. Dit zijn super leuke doosjes waar verschillende kleuren pailletjes inzitten, knoopjes en kleine kraaltjes.

Daarna heb ik het plaatje van 50 erachter geplakt om het gat af te dekken zodat het schudmateriaal er niet meer uitvalt. Dit plaatje van 50 komt ook uit de Celebrate Spring lijn.

Rechts achter het hart heb ik nog de prachtige stansmal Maggie van Creative Expressions verwerkt.



Uiteraard mag een mooie bloementoef ook niet ontbreken. Ik heb bij deze bloementoef het roze seambinding lint gebruikt, wat scrappersfloss roze en wat mooie takjes die ik uitgestansd heb met de Swirly Trio Leaves van Creative Expressions.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Als je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Bottle Label 2 Creative Expressions -Heart Treat Cups- pk 7 Stansmal - Creative Expressions - The Finishing Touches Collection - Swirly Leaf TrioStansmal Creative Expressions - The Fillables Collection - Laced Heart Stansmal - Creative Expressions - Frames & Tags - Maggie Joy! Crafts - Paper for Cardmaking - Cardstock linnen white A4 28 Lilac Lane - Shaker Mix - Rainbow Unicorn May Arts - Seambinding lint - Pink Studio Light - Celebrate Spring - Basisvel A4 BASISCS235 Studio Light - Celebrate Spring - Stansvel A4 EASYCS559 Studio Light - Celebrate Spring - Paperpad PPCS51 DecoArt Media - Crackle Paint White Paper Distresser - Tim Holtz 

1 opmerking:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX